czwartek, 31 stycznia 2013

LIEBSTER BLOG AWARDx2

Witajcie. Dziś troszeczkę inna notka niż dotychczas. Zostałam 'otagowana' przez: summerloveinla.blogspot.com oraz niewidzialnym-atramentem.blogspot.com :) Jest mi bardzo miło, szczególnie, że wyróżnienie liebster blog otrzymywane jest od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Więc, nie przedłużając...

Najpierw zajmę się odpowiadaniem na pytania summerlove, ponieważ jako pierwsza mnie otagowała.

1. Niemiecki vs. Angielski ?
- Zdecydowanie Angielski.

2. Masz zwierzątko? Jakie?
- Niestety nie mam :(

3. Czym się interesujesz?
- Modą i fotografowaniem.

4. Wymień 3 blogi, które podobają Ci się najbardziej.

- kolorowadusza.blogpot.com
- modna-komoda.blogspot.com
- adenxoxo.blogspot.com


5. Ulubiona piosenka.
- Nie mam ulubionej :)

6. Twoje największe marzenie to?
- Moim marzeniem jest znaleźć w przyszłości cudownego
męża oraz mieć cudowny duży dom z pięknym ogrodem pełnym kwiatów :D

7. Czy twoi rodzice wiedzą, że prowadzisz bloga?
- Tak, moja mama wie :)

8. Ulubiona pora roku?
- Lato, wiosna ♥

9. Twój największy idol?
- hmm, nie mam idola.

10. Conversy vs. vansy?
- i to i to :)

11. Na ile od 1-10 oceniasz swój wygląd?
- Nie wiem. Na pewno nie na dużo :)

Wszystkie pytania od summerlove. Teraz zajmę się odpowiadaniem niewidzialnym-atramentem.blogspot.com.
1. W jakich czasach chciałabyś się urodzić?
- W tych, w których się urodziłam :D


2. Paski czy grochy?
- Chyba paski.

3. Gdzie spędziłabyś wymarzone wakacje?
- Na Hawajach <3

4. Który film lubisz najbardziej?
- Apartament. Oglądałam go już wiele razy i chyba

nigdy mi się nie znudzi :-)

5. Jaki zapach kojarzy Ci się z dzieciństwem?
- Zapach kremu bambino :)

6. Lubisz gotować?
- Dużo to ja nie gotuję, ale jeżeli przytrafi się taka

okazja to owszem luuubię :)

7. Jaki masz stosunek do gryzoni?
- Ja ogólnie kocham zwierzęta, również te duże jak i te małe,

więc do gryzoni nic 'nie mam' :)

8. Chcesz zostać sławna?
- nie.

9. Ulubiony zespół muzyczny?
- nie mam ulubionego.

10. Czego w tej chwili słuchasz?
- Dźwięku wydawanego przez robota kuchennego ^^

11. Kogo przestraszyłabyś, gdyby okazało się, że jesteś duchem? : D
- Poszłabym do szkoły postraszyć nauczycieli :D

I tak dobrnęliśmy do końca :) Tym razem nikogo nie taguję. Rozumiem, że niektórzy 'nie bawią się' w takiego typu zabawy. Ja dziś nie mam zbyt dużo czasu. Następnym razem zrobię to na pewno :)

To by było na tyle.
xoxo :*

16 komentarzy:

  1. Moimi ulubionymi porami roku też są Wiosna i Lato :)). Chcę już żeby wiosna przyszła :).
    Co do gryzoni, to ja się ich brzydzę i boję :P. Chodzi mi o chomiki, szczury, świnki i inne tego typu :P.

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  2. congrats on your awards! xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz u mnie dużego plusa za angielski :D fajne odpowiedzi, lubię te wszystkie liebstery!

    xoxo, ANECIA
    ROZDANIE- ZAPRASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też bym nie umiała wybrać między conversami i vansami. tak samo plus za anglika zamiast niemca! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post i ciekawe pytania :)
    może obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie same zainteresowania jak Ty! P.S Zrezygnowałam z the-part-of-my-soul i otworzyłam nowego bloga the-eyes-are-the-mirror-of-soul.blogspot.com więc jeśli coś to już tylko tu mnie znajdziesz;)Pozdrawiam! ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi
    Everyone,How are you.Excellent working Today Join your Platform got new information..My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Massasje Stavanger
    Rynkekrem
    Anti aldring
    Botox Stavanger
    Brystforstørrelse
    Askorbinsyre
    Laserbehandling mot rynker
    Porer i huden
    Behandling mot rynker Stavanger
    Rynker
    Brystløft Stavanger
    Hudpleie Stavanger
    Hudpleie produkter
    Massasje Stavanger
    Elixir Cosmeceuticals
    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń