poniedziałek, 4 czerwca 2012

WARTE PRZECZYTANIA...

 
* Kawałek Heidi Klum 
Dzisiaj przedstawię Wam kilka >moich ulubionych< czasopism, które warto przeczytać.

Jednym z nich jest "FLESZ - GWIAZDY & STYL"
 We " FLESZU " podoba mi się to, że ZAWSZE na końcu gazety KASIA TUSK podpowiada jak tworzyć modne stylizacje.  A do tego gazeta kosztuje grosze. :)

- NAJNOWSZY NUMER "FLESZA" DO KUPIENIA Z DODATKIEM LUB BEZ.

Kolejnym >ulubionym< jest "AVANTI - IDZIEMY NA ZAKUPY"

Tam za to, najbardziej podoba mi się " TYP GWIAZDY " oraz " NA 4 SPOSOBY "

Następnie sięgam po "  JOY'a "


W " JOY'u " zaś podoba mi się " BE HAPPY - ALE ŚMIESZNE ". Jadnak nie kupuję jej zbyt często.

Czwartą gazetą jest " GLAMOUR "
O niej zbyt wiele nie mogę powiedzieć, gdyż przeczytałam kilka i zatrzymałam się przy listopadzie 11r.

Różnego rodzaju magazyny sklepów, np. H&M

Oraz gazety o gwiazdach m.in. :

 To tyle. Zachęcam do ich przeczytania. Naprawdę warto :)

P.S Przepraszam za jakość zdjęć.

3 komentarze: