czwartek, 3 maja 2012

CREEPERSY – WYGODA I ROCK W JEDNYM


W sumie „głosy” są podzielone. Jednym się podoba drugim nie. Ja osobiście nie jestem ich wielką fanką, ale gdybym miała to pewnie bym chodziła. : )

Z czym je łączyć? :

Te półbuty charakteryzują się przede wszystkim oryginalnością, co może w pewnym stopniu zmusić nas do minimalizmu w doborze reszty ubrań. Wszystko zależy jedynie od wzoru i koloru butów, ale żeby czasem nie przedobrzyć w codziennej stylizacji proponuję dobór ubrań jednolitych, aby to buty były głównym elementem stroju.

A teraz kilka stylizacji :

Dziewczyna nazywa się LUA ma 21 lat i jest z PERU :)



Do jutra :)

6 komentarzy:

  1. WoW ! Nigdy nie słyszałam o takich butach. Jednak nie przypadły mi do gustu. Ciekawe.. hehh :)
    Dziewczyna umie się ubrać !
    Jestem ciekawa skąd bierzesz te wsyztskie informacje o modzie :)
    Super ! :*
    Zapraszam ;)
    Ps. GRATULUJĘ 1000 wyświetleń ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no to już o nich wiesz :)) Mnie aż tak bardzo też nie, no ale... :))
      Oh taak ! nawet bardzo <3
      oki na pewno wejdę ;)
      dziękuję <333

      Usuń
    2. ja słyszałam , i nawet mi trochę przypadły ale drogiee...
      No umie, naprawdę <3
      Są różne str. z takimi stylizacjami, ale te FAJNE str. ciężko znaleźć. Mamy taką jedną tajemniczą, nie Ania ?
      a tak to to same, w końcu robimy to, co nas interesuje i w czym jesteśmy dobre :)
      zgadzam się <3
      DOBIJ DO 2000 Ania xd <33

      Usuń
    3. Właśnie ... cena :(
      nooo ! haha tak mamy :*
      ZGADZAM SIĘ :*
      dziękuję <33
      Ty również ;):*

      Usuń