niedziela, 29 kwietnia 2012

Wiosna, cieplejszy wieje wiatr...

Cześć :)
Dziś przepiękna pogoda i wreszcie mogłam wyjść, po dość długiej chorobie :) Z rodziną wybrałam się na przejażdżkę rowerową - na skałki. Rozpaliliśmy ognisko i - standardowo - upiekliśmy kiełbaski :) Następnie pojechaliśmy na cmentarz, do wujka i do domu ! :) Ogólnie dzień bardzo miło spędzony! Oby więcej takich!
Niestety jestem troszkę zmęczona więc dziś nie będzie nic związanego z modą, lecz wstawię kilka zdjęć, które zrobiłam dziś i wczoraj! :)

Zdjęcia w o wiele lepszej jakości na komputerze.


Do zobaczenia :)

P.S nie jestem pewna, czy będę dodawała posty codziennie, jednakże będę się starała :)

1 komentarz:

  1. Cześć mam taką nietypową prośbę
    poleciła byś mój bloog paru twoim obserwatorom żeby mój zaobserwowali i komentowali ???
    odwdzięczę się będę dawała dużo komentarzy do twojego blooga tylko spełnisz moja prośbe ?????

    OdpowiedzUsuń